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The beginning of marketing thought in the United States and Fifty years of marketing in retrospect

Paul D. Converse. -- Arno Press, 1978. -- (A Century of marketing). <BB00296774>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 八王子 BF 洋図書 675.202/C-86 00100832431 0件

No. 0001
巻号
所蔵館 八王子
配置場所 BF 洋図書
請求記号 675.202/C-86
資料ID 00100832431
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The beginning of marketing thought in the United States and Fifty years of marketing in retrospect / Paul D. Converse
出版・頒布事項 New York : Arno Press , 1978, [1959]
形態事項 viii, 88, 104 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0405111614
書誌構造リンク A Century of marketing <BB00267369>//a
その他の標題 異なりアクセスタイトル:Beginning of marketing thought in the United States
その他の標題 異なりアクセスタイトル:Fifty years of marketing in retrospect
注記 Bibliography: p. 79-88
注記 Reprint of the author's 2 works, published in 1959 by the Bureau of Business Research, University of Texas, Austin, which were issued as its Studies in marketing no. 3 and no. 5 respectively
学情ID BA03756255
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Converse, Paul Dulaney, 1889- <AU00027248>
分類標目 LCC:HF5415.1
分類標目 DC:658.8
件名標目等 Marketing -- United States