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Psyching the ads : the case book of advertising : the methods and results of 180 advertisements

by Carroll Rheinstrom. -- Arno Press, 1976. -- (Getting and spending). <BB00296731>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 八王子 BF 洋図書 674.9/R-31 00100831877 0件

No. 0001
巻号
所蔵館 八王子
配置場所 BF 洋図書
請求記号 674.9/R-31
資料ID 00100831877
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Psyching the ads : the case book of advertising : the methods and results of 180 advertisements / by Carroll Rheinstrom
出版・頒布事項 New York : Arno Press , 1976 [c1929]
形態事項 x, 362 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0405080433
書誌構造リンク Getting and spending <BB00264627>//a
注記 Reprint of the ed. published by Covici, Friede, New York
学情ID BA03785118
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Rheinstrom, Carroll <>
分類標目 LCC:HF5823
分類標目 DC:659.1
件名標目等 Advertising