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Media effects : advances in theory and research
edited by Jennings Bryant, Dolf Zillmann ; : pbk.. -- L. Erlbaum Associates, 1994. -- (LEA's communication series). <BB00284332>
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Media effects : advances in theory and research
edited by Jennings Bryant, Dolf Zillmann ; : pbk.. -- L. Erlbaum Associates, 1994. -- (LEA's communication series). <BB00284332>
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No.
巻号
所蔵館
配置場所
請求記号
資料ID
状態
返却予定日
予約
WEB書棚
0001
八王子
BF 集密書架D 洋図書
361.54/Me-14
00100400876
0件
No.
0001
巻号
所蔵館
八王子
配置場所
BF 集密書架D 洋図書
請求記号
361.54/Me-14
資料ID
00100400876
状態
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書誌詳細
標題および責任表示
Media effects : advances in theory and research / edited by Jennings Bryant, Dolf Zillmann
出版・頒布事項
Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates , 1994
形態事項
xi, 505 p. ; ill. ; 23 cm
巻号情報
ISBN
0805809171
巻号情報
巻次等
: pbk.
ISBN
080580918X
書誌構造リンク
LEA's communication series <BB00256905>//a
注記
Includes bibliographies and indexes
学情ID
BA22871647
本文言語コード
英語
著者標目リンク
Bryant, Jennings <AU00013926>
著者標目リンク
Zillmann, Dolf <AU00013927>
分類標目
社会学 NDC8:361.45
分類標目
LCC:HN90.M3
分類標目
DC20:302.23
件名標目等
Mass media -- United States -- Psychological aspects
件名標目等
Mass media -- Social aspects -- United States
件名標目等
Mass media -- Political aspects -- United States
件名標目等
Mass media -- United States -- Influence
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