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Museum strategy and marketing : designing missions, building audiences, generating revenue and resources

Neil Kotler and Philip Kotler. -- Jossey-Bass, 1998. -- (The Jossey-Bass nonprofit and public management series). <BB05030350>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 八王子 BF 集密書架D 洋図書 069.3/Ko-93 00110142101 0件

No. 0001
巻号
所蔵館 八王子
配置場所 BF 集密書架D 洋図書
請求記号 069.3/Ko-93
資料ID 00110142101
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Museum strategy and marketing : designing missions, building audiences, generating revenue and resources / Neil Kotler and Philip Kotler
出版・頒布事項 San Francisco, Calif. : Jossey-Bass , c1998
形態事項 xxviii, 395 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0787909122
書誌構造リンク The Jossey-Bass nonprofit and public management series <BB05030349>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 369-378) and index
学情ID BA40294046
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Kotler, Neil G., 1941- <AU05019169>
著者標目リンク Kotler, Philip, 1931- <AU05019148>
分類標目 LCC:AM5
分類標目 DC21:069
件名標目等 Museums -- Planning
件名標目等 Museums -- Marketing
件名標目等 Museum attendance
件名標目等 Museum finance