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The service-dominant logic of marketing : dialog, debate, and directions

Robert F. Lusch and Stephen L. Vargo, editors ; forewords by Ruth N. Bolton and Frederick E. Webster, Jr ; : pbk, : cloth. -- M.E. Sharpe, 2006. <BB40103426>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 : cloth 八王子 BF 洋図書 675/Se-86 00110298446 0件

No. 0001
巻号 : cloth
所蔵館 八王子
配置場所 BF 洋図書
請求記号 675/Se-86
資料ID 00110298446
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The service-dominant logic of marketing : dialog, debate, and directions / Robert F. Lusch and Stephen L. Vargo, editors ; forewords by Ruth N. Bolton and Frederick E. Webster, Jr
出版・頒布事項 Armonk, N.Y. : M.E. Sharpe , c2006
形態事項 xviii, 449 p. : ill. ; 27 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 076561491X
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 0765614901
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA77394707
本文言語コード 英語
著者標目リンク Lusch, Robert F. <AU30064609>
著者標目リンク Vargo, Stephen L., 1945- <AU30064610>
著者標目リンク Bolton, Ruth N. <>
著者標目リンク Webster, Frederick E. <AU30064611>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC22:658.8/12
件名標目等 Marketing -- Philosophy
件名標目等 Customer services
件名標目等 Relationship marketing