図書館

Humor in the advertising business : theory, practice, and wit

Fred K. Beard ; : pbk. -- Rowman & Littlefield, 2008. <BB40053966>
あべし(0) きゅんきゅん(0) ぽろぽろ(0) わくわく(0) ざわざわ(0)


登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 : pbk 八王子 BF 洋図書 674.1/B-31 00110257553 0件

No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 八王子
配置場所 BF 洋図書
請求記号 674.1/B-31
資料ID 00110257553
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Humor in the advertising business : theory, practice, and wit / Fred K. Beard
出版・頒布事項 Lanham : Rowman & Littlefield , c2008
形態事項 xiv, 205 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9780742554269
内容著作注記 Historic attempts at advertising humor
内容著作注記 Theoretically, what's so funny?
内容著作注記 Why typology is a funny word
内容著作注記 How does silly sell?
内容著作注記 When humorous ads aren't funny
内容著作注記 Campaigns that made audiences laugh ... and buy
注記 Includes bibliographical references (p. 183-188) and index
注記 HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip079/2007002332.html Information=Table of contents only
学情ID BA85300141
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Beard, Fred K., 1957- <>
分類標目 LCC:HF5821
分類標目 DC22:659.1
件名標目等 Humor in advertising