図書館

Strong states, weak schools : the benefits and dilemmas of centralized accountability

edited by Bruce Fuller, Melissa K. Henne, Emily Hannum. -- 1st ed. -- Emerald JAI, 2008. -- (Research in sociology of education / series editors Bruce Fuller and Emily Hannum ; v. 16). <BB05077121>
あべし(0) きゅんきゅん(0) ぽろぽろ(0) わくわく(0) ざわざわ(0)


登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 八王子 学外倉庫 371.3/R-28/16 00110203216 0件

No. 0001
巻号
所蔵館 八王子
配置場所 学外倉庫
請求記号 371.3/R-28/16
資料ID 00110203216
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Strong states, weak schools : the benefits and dilemmas of centralized accountability / edited by Bruce Fuller, Melissa K. Henne, Emily Hannum
版事項 1st ed
出版・頒布事項 Bingley : Emerald JAI , 2008
形態事項 vii, 243 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781846639104
書誌構造リンク Research in sociology of education / series editors Bruce Fuller and Emily Hannum <BB05000562> v. 16//a
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA86811317
本文言語コード 英語
著者標目リンク Fuller, Bruce <AU05001074>
著者標目リンク Henne, Melissa K. <>
著者標目リンク Hannum, Emily <>
件名標目等 School management and organization -- United States
件名標目等 Educational accountability -- United States
件名標目等 Educational evaluation -- United States
件名標目等 Teacher effectiveness -- United States