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The business of platforms : strategy in the age of digital competition, innovation, and power

Michael A. Cusumano, Annabelle Gawer, David B. Yoffie. -- Harper Business, 2019. <BB40349869>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 八王子 BF 洋図書 336.1/C-97 00110428102 0件

No. 0001
巻号
所蔵館 八王子
配置場所 BF 洋図書
請求記号 336.1/C-97
資料ID 00110428102
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The business of platforms : strategy in the age of digital competition, innovation, and power / Michael A. Cusumano, Annabelle Gawer, David B. Yoffie
出版・頒布事項 New York : Harper Business , c2019
形態事項 xi, 304 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780062896322
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BB28283547
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Cusumano, Michael A., 1954- <AU05011569>
著者標目リンク Gawer, Annabelle, 1969- <AU30105518>
著者標目リンク Yoffie, David B. <AU30113207>
分類標目 DC23:658.5/14
分類標目 LCC:HD45
件名標目等 Technological innovations -- Management
件名標目等 Strategic planning
件名標目等 Competition
件名標目等 Management