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The business reinvention of Japan : how to make sense of the new Japan and why it matters

Ulrike Schaede ; : cloth. -- Stanford Business Books, 2020. <BB40348739>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 : cloth 八王子 BF 洋図書 332.1/Sc-1 00110433319 0件

No. 0001
巻号 : cloth
所蔵館 八王子
配置場所 BF 洋図書
請求記号 332.1/Sc-1
資料ID 00110433319
状態
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The business reinvention of Japan : how to make sense of the new Japan and why it matters / Ulrike Schaede
出版・頒布事項 Stanford, Calif. : Stanford Business Books , c2020
形態事項 xiii, 261 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 9781503612259
注記 Includes bibliographical references (p. [239]-250) and index
学情ID BC02885494
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Schaede, Ulrike <AU30109072>
分類標目 LCC:HD2907
分類標目 DC23:338.70952
件名標目等 Corporate reorganizations -- Japan
件名標目等 Industrial management -- Japan
件名標目等 Corporate culture -- Japan
件名標目等 Industrial relations -- Japan
件名標目等 Japan -- Economic conditions -- 1989-